LetLøn
Vi har hjulpet over 1200+ danske virksomheder
alle ugens dage
Om LetLøn
LetLøn er et digitalt lønsystem til lønadministration udviklet af SKAT, som tilbydes gratis. Systemet er primært designet til mindre virksomheder, især dem med 1-2 medarbejdere. Med LetLøn indberetter og beregner du manuelt løn og andre relevante lønforhold for dine medarbejdere. Det er vigtigt at bemærke, at LetLøn ikke producerer egne lønsedler, men giver de nødvendige informationer, som skal bruges til at udarbejde lønsedler manuelt til hver enkelt medarbejder.
LetLøn tilbyder telefonisk support til spørgsmål vedrørende ansatte og løn. Tilmelding til LetLøn kan ske fra den første dag i måneden, hvor du manuelt angiver de relevante lønforhold for perioderne før oprettelsen.
Funktioner
Skal du have hjælp til regnskab?
Hos Stadsrevisionen er vi altid klar til at hjælpe dig med dit regnskab. Kontakt os i dag, og få en uforpligtende snak om dit regnskab.