
4.8/5 af 60+ tilfredsstillede kunder
Bogføring



Vi har hjulpet over 1200+ danske virksomheder








alle ugens dage
Billig og fornuftig bogføring
Helt konkret er bogføring en proces, hvori man klassificerer og opsummerer finansielle transaktioner, herunder debit og kredit. Det omfatter bl.a. identifikation, registrering og vedligeholdelse af finansielle optegnelser – alt sammen opsummeret i løbende rapporter.
Ønsker du hjælp til ovenstående, så kan du med fordel kontakte os. Alle bogholdere hos Stadsrevisionen har mere end 5 års erfaring fra andre regnskabsvirksomheder. De kan hjælpe dig med at holde styr på dine penge og tage gode økonomiske valg, både nu og i fremtiden.

4.8/5 af 60+ tilfredsstillede kunder

Tilfredse kunder
Års erfaring
Medarbejdere

Hvilke typer virksomheder skal have en bogholder?
Ingen virksomhed er for lille til bogføring. Selv om du måske selv kan holde styr på din økonomi, er det altid en god idé at have en professionel bogfører til at holde styr og orden i dine regnskaber. Har du eksempelvis en lagerbeholdning, så er bogføring essentielt for at kunne spore alle køb og salg. Disse oplysninger er afgørende for skatteindberetning og for at vide, hvordan din virksomhed klarer sig.
Virksomheder med mange kontanter skal også holde styr på, hvor det hele ryger hen. Dette er især vigtigt for restauranter og detailbutikker. En professionel bogholder kan hjælpe dig med at holde styr på dit budget og sikre dig, at du ikke bruger for meget penge.
Endelig skal enhver virksomhed, der er afhængig af lån eller investeringer, være ekstra omhyggelig med sin bogføring. Det skyldes, at långivere vil se nøjagtige optegnelser over dine indtægter og udgifter. En bogholder kan hjælpe dig med at holde alting i orden, hvilket sikrer, at du får den finansiering, som du har brug for.
Så har alle virksomheder brug for en bogholder? Svaret er ja! Bogholdere kan hjælpe enhver virksomhed med at holde orden og have styr på økonomien. Tag kontakt til os og få rådgivning til dine specifikke behov. Hos Stadsrevisionen er vi sikre på, at vi kan hjælpe dig med at finde dem.

4.8/5 af 60+ tilfredsstillede kunder
Hvad inkluderer vores regnskabspakke?
Årsregnskab for holdingselskab
Årsregnskab v/ Statsautoriseret revisor
Hos Stadsrevisionen ved vi godt at ingen virksomheder er ens, derfor skræddersyer og tilpasser vi alle vores ydelser til netop din virksomhed. Ovenfor har vi samlet et eksempel med løsninger, som vi har hjulpet andre virksomheder med. Skal vi også hjælpe med jeres regnskaber? Så kontakt os for en uforpligtende snak.
Frigør tid med ekspert rådgivning
Hvad inkluderer vores bogføringspakke?
Fuld administration
Vores bogholdere
Hos Stadsrevisionen forstår vi, hvor essentiel korrekt og effektiv bogføring er for en virksomheds succes. Ovenfor har vi samlet et uddrag af ydelser andre virksomheder modtager i forbindelse med bogføring hos os. Har din virksomhed brug for hjælp til bogføring? Så book et uforpligtende møde eller ring til os på 70 60 50 04.
Vi er nævnt i følgende medier



FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Vi har samlet en række spørgsmål på siden her, så du kan få hurtigt svar. Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, kan du kontakte os på tlf. eller E-mail.
Ja. Stadsrevisionens bogholdere specialiserer sig i bogføring for mindre og mellemstore virksomheder. Vi arbejder både med klassisk bogføring, splitmoms, EU-moms, World-moms, brugtmoms, lønsumsafgiftberigning og meget mere.Vi har desuden forskellige branchespecialister på teamet, som måske kan være de rigtige til at hjælpe dig i mål.
Ja. Stadsrevisionens revisorer specialiserer sig i årsregnskaber, Skat & rådgivning for mindre og mellemstore virksomheder til én fast pris.Vi arbejder både med årsregnskaber for danske og internationale virksomheder, samt klassiske årsregnskaber såvel som ISRS4410, Udvidet gennemgang & revision v/ vores associerede statsautoriserede revisorer.Vi har desuden forskellige branchespecialister på teamet, som måske kan være de rigtige til at hjælpe dig i mål.
Ja, Stadsrevisionen, har en række statsautoriseret revisor tilknyttet.
Ja vi har en del specialiseret folk indenfor en række brancher og områder.
Alt aftales på forhånd og du bliver kun faktureret for det som bliver aftalt.
Man betaler i skat i Danmark som privatperson, når man har en indkomst. Indkomsten varierer dog alt efter hvilken type job man har. Det er derfor svært at sige hvor meget man helt præcist betaler i skat, men det er typisk mellem 37 og 53 procent.
I Danmark har vi en progressiv skattesats, hvilket betyder at jo højere indkomst man har, jo højere skat betaler man. Tjener du eksempelvis over 552.500 kr. om året efter arbejdsmarkedsbidrag, skal du betale topskat.
Man betaler i skat i Danmark som privatperson, når man har en indkomst. Indkomsten varierer dog alt efter hvilken type job man har. Det er derfor svært at sige hvor meget man helt præcist betaler i skat, men det er typisk mellem 37 og 53 procent.
I Danmark har vi en progressiv skattesats, hvilket betyder at jo højere indkomst man har, jo højere skat betaler man. Tjener du eksempelvis over 552.500 kr. om året efter arbejdsmarkedsbidrag, skal du betale topskat.
Man betaler i skat i Danmark som privatperson, når man har en indkomst. Indkomsten varierer dog alt efter hvilken type job man har. Det er derfor svært at sige hvor meget man helt præcist betaler i skat, men det er typisk mellem 37 og 53 procent.
I Danmark har vi en progressiv skattesats, hvilket betyder at jo højere indkomst man har, jo højere skat betaler man. Tjener du eksempelvis over 552.500 kr. om året efter arbejdsmarkedsbidrag, skal du betale topskat.

4.8/5 af 60+ tilfredsstillede kunder
Spar tid og penge ved at outsource din bogføring
Vi oplever at mange erhvervsdrivende bruger utallige timer på administrative opgaver og regnskab, hvilket tager fokus fra strategisk og vækstskabende arbejde som er nødvendigt for at skalere. Typisk er det store mængder bilag, momsindberetninger, fakturaer, m.m. som oftest bliver et uoverskueligt projekt der forhindrer virksomhedsejere i at drive deres forretning.
Ved at outsource din bogføring sparer du en masse penge. Interne bogholdere er nemlig en ressourcekrævende post i de faste omkostninger. Derudover er du ikke garanteret, at din interne bogholder altid er opdateret iht. lovgivning og nye softwareløsninger. Det er vi hos Stadsrevisionen.
Vi bidrager positivt til din bundlinje ved at være et specialiseret bogholderfirma, som altid har fingeren på pulsen, så du ikke behøver at have det. Vores mange års erfaring gør, at vi altid ved hvordan opgaverne skal løses bedst, både mht. kvalitet og effektivitet. Netop derfor sparer du mange ressourcer ved at outsource din bogføring til os.
Overvejer du, om Stadsrevisionen skal hjælpe dig med hele eller dele af din virksomheds økonomiske administration, så du igen kan fokusere på værdiskabende initiativer som kan løfte din forretning? Book en gratis konsultation i dag!

4.8/5 af 60+ tilfredsstillede kunder

Et udsnit af vores ydelser
Vores medarbejdere er måske blandt landets bedste rådgivere.
Hos Stadsrevisionen er kunden i fokus og vi tilbyder nogle af danmarks billigste priser på årsregnskaber, bogføring, revision og rådgivning.
Vælg en ydelse nedenfor, for at se på mulighederne for dig.
Rådgivning
Stadsrevisionen tilbyder kompetent rådgivning til små og mellemstore virksomheder med store ambitioner.
Bogføring
Bogholdere med branchespeciale
Bogholdere med +5 års erfaring
Momsregnskab Indberetning
Én fast lav pris.
Årsregnskab
Revisorer med branchespeciale
Revisorer med +8 års erfaring
Årsregnskab Selvangivelse
Én fast lav pris.
Skat
Vi kan hjælpe dig med at optimere dine skatteforhold samt, fradrag ved at udarbejde en skatteanalyse og gennemgå dine forhold for dig.
Genoptagelse
Undgå Tvangsopløsning.
Genoptag dit selskab med hjælp fra faglige specialister.
Se vores cases
Melina food ApS – Berlin Gemüse Döner
Alekos Rejser
Alt i ord
Byens Sushi ApS
Communchi ApS
Danish Welding Solutions
Fordele ved professionel bogføring
Bogføring er afgørende for enhver virksomhed, uanset om den er stor eller lille. Uden nøjagtige og opdaterede regnskaber er det vanskeligt, hvis ikke umuligt, at drive en virksomhed effektivt. Med professionel bogføring får du:
Bogføring giver dig mulighed for følge din pengestrøm, så du kan se, hvornår pengene kommer ind og ud af din virksomhed. Det giver et klart billede af virksomhedens økonomiske sundhed, hvilket gør det lettere at forstå, hvor der skal skæres i omkostningerne, og hvor der skal investeres.
Præcise bogføringsoptegnelser gør det meget nemmere for dig at forberede din skat. Dette kan spare dig for en masse tid og penge, ligesom det reducerer risikoen for at blive revideret af skattevæsenet.
En anden fordel ved bogføring er nøjagtig kendskab til lagerbeholdningen, samt lagerprognoser. Du vil altid have præcise tal på din beholdning og være opmærksom på, hvilke varer du snart skal bestille flere af. Ved at vide, hvilke produkter der sælger godt, og hvilke der ikke gør det, kan du tilpasse din virksomheds lagerbeholdning i overensstemmelse hermed, så du hverken får lagerunderskud eller lageroverskud.
Bogføring giver værdifuld indsigt i virksomhedens økonomiske velstand. Disse oplysninger kan bruges til at foretage informerede beslutninger om, hvor du skal investere dine penge, og hvordan du kan udvikle din virksomhed.
Bogføring tvinger dig til at være mere organiseret og disciplineret i dine finansielle transaktioner. Det kan kun være en god ting for din virksomhed!

5/5 af 20+ Google anmeldelser


Hvad indebærer bogføring hos Stadsrevisionen?

4.8/5 af 60+ tilfredsstillede kunder
5 konkrete grunde til at vælge elektronisk bogføring
Hvis du leder efter en måde at strømline din økonomi på, så er elektronisk bogføring bestemt den mest effektive og proaktive måde. Er du i tvivl om automatisk bogføring er det rigtige for din virksomhed, kan du her se nogle af de vigtigste fordele.
Måske den mest indlysende fordel ved automatiseret bogføring er, at det kan spare dig en masse tid. Virksomhedsejere har ofte mange roller på og har ikke meget tid til overs. Ved at automatisere din bogføring kan du frigøre værdifuld tid, så du kan fokusere på andre aspekter af din virksomhed.
Ud over at spare tid kan du også spare penge ved at automatisere din bogføring. Når du outsourcer din bogføring, kan du måske få rabatter på f.eks. regnskabssoftware eller tjenester. Du vil sandsynligvis også spare på lønomkostningerne, da du ikke behøver at ansætte nogen til at lave din bogføring for dig.
Det kan også hjælpe dig med at undgå forsinkelsesgebyrer og bøder ved at automatisere betalingsprocessen.
En af de vigtigste fordele ved automatiseret bogføring er, at det kan bidrage til at øge nøjagtigheden af dine regnskaber. Når alle dine transaktioner logges automatisk, er der mindre risiko for fejl, såsom fejlklassificering af udgifter eller mangel på registrering af indtægter. Alle sammen fejl der kan være dyre i det lange løb.
En anden fordel ved automatiseret bogføring er, at det kan hjælpe dig med at blive betalt til tiden. Ved at automatisere din fakturering og dine betalinger kan du sikre, at dine kunder betaler dig til tiden, hver gang. Dette kan være med til at forbedre dit cashflow og holde din virksomhed kørende.
Med alle dine finansielle oplysninger samlet ét sted, kan automatiseret bogføring også hjælpe dig med at holde dig mere organiseret. Når alting spores elektronisk, er det nemt at finde de oplysninger, som du har brug for, når du har brug for dem.

5/5 af 20+ Google anmeldelser

Blogs
Udbytte
Boafgift
Eindkomst
Feriegodtgørelse
Bikort
Kapitalindkomst
CSR Projekter

4.8/5 af 60+ tilfredsstillede kunder
Slut med manuel bogføring – Få automatiseret bogføring hos os
Der er mange virksomheder som ikke har tid eller arbejdskraft til at holde styr på deres økonomi. Det er her, at automatisk bogføring er ekstrem værdifuld. Det er en proces, hvor alle dine finansielle transaktioner automatisk logges og følges af software, hvilket gør det meget nemmere for dig at bevare overblikket.
Med elektronisk bogføring kan du spore udgifter og indtægter, samt have muligheden for at generere rapporter. Dette kan være yderst nyttigt i forbindelse med forvaltningen af et virksomhedsbudget. Desuden kan elektronisk regnskab hjælpe med at forhindre svindel ved at give et papirspor af transaktionerne.
Som din digitale bogholder, hjælper Stadsrevisionen med at opsætte den automatiske bogføring og hente relevante apps, som du også få hjælp til at anvende. Vi kan være ansvarlige for den generelle digitaliseringsindsats i din virksomhed.
Vi er eksperter i mange regnskabs-programmer og værktøjer
Hos Stadsrevisionen har vi mange års erfaring i en bred palette af programmer. Vi har dygtige eksperter inden for de mest populære regnskabsprogrammer, såsom Dinero, E-conomic, Billy og mange flere. Derfor kan du altid forvente en gnidningsfri og nem implementering.
Derudover har vi samarbejde med mange moderne og digitale værktøjer, såsom Pleo. På den måde kan vi lave en komplet digital opsætning, så alt er samlet ét sted online. Du skal derfor aldrig igen bøvle med papirer, kvitteringer m.m.
Vores brug af digitale værktøjer sikrer, at vi kan tilbyde de laveste priser på markedet!
Hvis du overvejer automatiseret bogføring til din virksomhed, så tag endelig fat i vores dygtige bogfører for at høre, om det er noget for dig. Vi rådgiver dig om den bedste software og de bedste tjenester for netop din virksomhed.
Vi gør det hele online – dét er nemt!
Som udgangspunkt holder vi ikke fysiske møder hos Stadsrevisionen. I stedet rådgiver vi online eller på telefonen for at spare dig for en masse tid og penge. På den måde sikrer vi en effektiv arbejdsgang for begge parter.
Ønskes det alligevel at afholde et fysisk møde, så kan vi selvfølgelig altid arrangere det.
Vi har bogholdere med speciale i netop din branche
Bogføring handler ikke kun om at holde styr på de penge der kommer ind og går ud – hos Stadsrevision hjælper vi dig også med at identificere tendenser og opdage potentielle udfordringer. Det gør vi ved at stille de rigtige bogholdere til rådighed. Vi forstår vigtigheden i at mødes i øjenhøjde, og sætter dig derfor altid sammen med nogen som har speciale i netop din branche.
Vi adskiller os ved at være specialister frem for generalister. På den måde ved vi nemlig altid hvad der rykker sig indenfor den givne industri, og hvilke branchespecifikke faktorer der er relevante. Du kan derfor bruge os som din sparringpartner og vende alt fra prissætning, salgsstrategi og produkt.
Bogføring er altså en vigtig del af at drive en succesfuld virksomhed. Den giver værdifulde oplysninger, som kan bruges til at træffe informerede beslutninger om din virksomheds økonomiske sundhed. Hvis du ikke allerede har et bogføringssystem på plads, er det nu, du skal begynde!
I vores revisionsfirma tilbyder vi fuld service inden for bogføring og kan hjælpe dig med alle dine bogføringsbehov.

Bogføring og årsregnskab - Spar penge med en samlet pakke
Få Stadsrevisionen til at lave din bogføring og årsregnskab samlet, og spar penge!
Med bogføring og årsregnskab på et sted, får du meget mere tid til at drive din virksomhed. Du skal ikke bruge tid på at finde de forskellige informationer og dokumenter, der skal til – vi giver dig det fulde overblik.
Du skal ikke være nervøs for kvaliteten af din bogføring og årsregnskab, hvis du vælger at få det samlet. Vi går aldrig på kompromis og leverer den højeste kvalitet til en meget fornuftig pris, så du altid kan føle dig tryg i at få ordnet dine regnskaber hos os.
Kontakt os i dag for at høre mere. Vi vil være glad for at forklare mere om, hvad der er inkluderet i denne pakke, og svare på alle dine spørgsmål.

4.8/5 af 60+ tilfredsstillede kunder


Skal Stadsrevisionen være din nye bogholder?
Vi ved, at økonomihåndtering kan være ressourcekrævende og kompleks – men hos Stadsrevisionen gør vi det hele meget lettere.
Vi tilbyder alle typer af virksomheder en gratis konsultation, hvor vi vejleder og hjælper dig med at træffe den rigtige beslutning, når det kommer til bogføring.
Har du nogle spørgsmål nu og her, kan vi altid kontaktes på telefonen +45 7060 4004 eller via e-mail kontakt@stadsrevisionen.dk. Lad os gøre din økonomi håndterbar igen. Hos os er du altid i gode hænder.

4.8/5 af 60+ tilfredsstillede kunder