Kontakt os

+45 70 60 40 04

Bogholder søges til afdelingen
i København

Bliv en del af Stadsrevisionen, et innovativt revisionsfirma i rivende udvikling, placeret i livlige København. Som Danmarks hovedstad er København det perfekte sted, hvor tradition møder innovation. Byens dynamik afspejler vores egen tilgang til revision.

I takt med vores kontinuerlige vækst søger vi dygtige bogholdere til at blive en del af vores dynamiske team i København. Integritet, professionalisme og en dybtfølt passion for aktivt at bidrage til vores klienters succes er af allerstørste betydning for os.

Den mest velanmeldte regnskabsvirksomhed i Danmark

Vi er stolte af at være den mest velanmeldte regnskabsvirksomhed i Danmark, hvilket tydeligt viser vores engagement i vores klienters succes og trivsel. Vi forventer derfor også høje standarder fra dig.

Som en værdifuld tilføjelse til vores team skal du kunne balancere flere opgaver på én gang uden at gå på kompromis med kvaliteten. Dine stærke evner inden for struktur og tidsstyring vil være afgørende for dette. Desuden er transparent og effektiv kommunikation med dine kolleger afgørende for, at vi kan opretholde en produktiv arbejdsproces.

Du vil have din primære gang på vores kontor i København. Hos Stadsrevisionen har vi dog øget fokus på medarbejdertrivsel, så vi tilbyder fleksible arbejdsvilkår i form af hybridarbejde.

Stræben efter at være branchens bedste

Vi søger dig, der har erfaring med bogholderi, løn og afstemninger, og som går til dine opgaver med omhu og ansvar.

Vores arbejdsplads er kendetegnet ved høj faglighed, fleksibilitet og et tæt kollegialt fællesskab. Vi tror på, at vores styrke først og fremmest kommer fra vores medarbejdere. Med en dedikeret tilgang til revision/bogføring og en evig stræben efter at være branchens bedste, er vi overbeviste om, at du vil opfatte Stadsrevisionen som det ideelle sted at udvikle og udfolde dit potentiale.

Hos Stadsrevisionen byder hver dag på nye udfordringer og lærerige oplevelser. Vi tilbyder en alsidig rolle, hvor dine opgaver vil variere fra direkte kundekontakt, kommunikation med revisorer og bogføringsopgaver til rådgivning og meget mere, hvilket sikrer din konstante personlige og faglige udvikling.

Vi forventer desuden, at du arbejder selvstændigt, tager ansvar og er fortrolig med at stå til ansvar for dine egne opgaver og ansvarsområder.

Dine primære ansvarsområder:

  • Kundekontakt og vedligeholdelse af kunderelationer 
  • Udarbejdelse af afstemninger
  • Bogføringsopgaver
  • Levering af rådgivningsydelser baseret på din erfaring og ekspertise.
  • Udarbejdelse af materiale til brug for periode- og årsafslutning 
  • Assistere med regnskabsopstillinger.

Vi forventer følgende af dig:

  • Mindst 5 års erfaring.
  • Bred og alsidig erfaring, særligt indenfor SMV-segmentet.
  • Fortrolighed med værktøjer tilpasset SMV-klienter.
  • Kendskab til Economic, og gerne også med Dinero og Billy.
  • Kendskab til lønsystemer som Danløn, Zenegy, Bluegarden mv. er en fordel. 
  • Fremragende kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt.
  • En ansvarsfuld natur, hvor du altid overholder dine aftaler.
  • En naturlig nysgerrighed og ønske om konstant læring og stort ansvar.
  • Motivationen til at gøre en reel forskel for vores kunder og en villighed til at gå den ekstra mil.

Ved at blive en del af Stadsrevisionen vil du opleve:

  • Et stærkt fundament for din personlige og faglige vækst.
  • En konkurrencedygtig løn, der matcher dine kvalifikationer.
  • Attraktive medarbejdergoder, herunder frokostordning, bruttolønsordninger for bl.a. telefon og firmabil.
  • En fleksibel arbejdsordning med mulighed for hjemmearbejde.
  • En god placering i København, der giver dig nem adgang til alle byens faciliteter.
  • Sparring med dygtige revisorer og bogholdere.
  • Regelmæssige sociale arrangementer, såsom julefrokost og teambuilding-aktiviteter.
  • Grundig oplæring, kursustilbud samt interne og eksterne uddannelsesmuligheder, inklusiv mentorordninger.

Desuden tilbyder vi mulighed for en attraktiv pensionsordning, sundhedsforsikring, bonusprogrammer og for de eventyrlystne, muligheden for forretningsrejser.

Information
Ansøgningsfrist:

Opstart:

Hurtigst muligt

Arbejdssted:

København

Ansættelsesform:

Fastansættelse

Ansøg her:

kontakt@stadsrevisionen.dk

Om Stadsrevisionen:
Når du påbegynder din karriere hos Stadsrevisionen, træder du ind i en virksomhed, der vægter ekspertise og præcision højt. Vores team består af engagerede individer med minimum 8 års erfaring inden for branchen. Som medarbejder får du mulighed for at udvikle dig fagligt i et miljø præget af dybdegående viden og menneskelig forståelse, og hvor din indsats bidrager til virksomhedens fortsatte succes.