Kontakt os

+45 70 60 40 04

Vi har hjulpet over 1200+ danske virksomheder

08 - 21

alle ugens dage

Om Wolfpack

Wolfpack er en softwareløsning, der integrerer funktionerne fra konkurrenterne Pleo og Corpay One i én samlet løsning. Dette sikrer, at alle udgifter og bilag håndteres gennem et enkelt system. Wolfpack skiller sig ud ved at tilbyde en mere omkostningseffektiv løsning sammenlignet med konkurrenterne. Samtidig reduceres det manuelle arbejde betydeligt, da alt fra bilagshåndtering til udgiftsadministration er samlet på én platform.

Wolfpack skiller sig ud ved at tilbyde en helhedsorienteret løsning for virksomhedsudgifter, hvilket minimerer behovet for manuelt arbejde og sikrer, at ingen bilag går tabt. Deres system samler alle funktioner i et integreret system, hvilket sparer tid og forbedrer effektiviteten. Wolfpack indeholder desuden et sikkerhedsmodul, der sikrer dataintegritet og beskytter mod uautoriseret adgang, hvilket gør det til en sikker og pålidelig løsning for virksomheder, der ønsker at optimere deres økonomistyring.

Navnet Wolfpack symboliserer virksomhedens mission om at lette håndteringen af økonomiske udgifter for alle medlemmer af virksomheden – eller “flokken”. Oprindeligt fokuserede Wolfpack på at hjælpe medarbejdere uden firmakort med hurtigt at få refunderet deres udlæg. Med tiden har dette udviklet sig til en bredere vision om at gøre udgiftshåndtering nem og tilgængelig for hele virksomheden, hvorfor navnet reflekterer både samarbejde og fællesskab i “flokken”.

Historien bag Wolfpack

Wolfpack blev stiftet af Werner Valuer, en velkendt serieiværksætter med flere succesfulde projekter som Billy og Salary bag sig. Med Werner ved roret, sammen med medstifterne Oskar Klæbel og Michael Dipo, har de skabt en unik “ulveflok” af skarpe og talentfulde personer, der hver især bidrager til virksomhedens succes. 

Der har fra starten været fart på hos Wolfpack. I januar 2022 startede de med fokus på bilagshåndtering, men fik hurtigt et bredere sigte mod at etablere Danmarks letteste transaktionsflow. 

I december 2023, lancerede de i samarbejde med bankpartnere, Danmarks billigste firmakort. Dette kort udfordrer eksisterende markedsmodeller ved ikke blot at være billigere, men også ved både at tilbyde kort med kredit og kort med kredit uden forudgående indbetaling. I februar 2024 lancerede de officielt deres ambitiøse transaktionssystem, der forenkler digitalisering, godkendelse, betaling og bogføring af alle virksomhedens udgifter. 

Funktioner

Wolfpack tilbyder en række smarte funktioner designet til at forenkle hverdagen for virksomheder og deres medarbejdere.

Firmakort

Wolfpacks firmakort er designet til at gøre hverdagen lettere for virksomheder. Med disse kort kan du nemt automatisere kvitteringshåndtering og integrere med dine foretrukne regnskabsprogrammer som E-conomic, Billy og Dinero. Det gør bogføring hurtigere og reducerer fejl. Kortene hjælper også med at styre udgifter ved at sætte grænser og digitalisere kvitteringer lige når du handler, så du har altid styr på finanserne og kan let kommunikere med din bogholder.

Udlægshåndtering

Wolfpacks funktion for udlægshåndtering gør det lettere og mere effektivt for virksomheder at styre medarbejderudlæg. Med denne løsning kan du automatisere processen fra godkendelse til bogføring, og sikre at alle kvitteringer bliver digitaliseret med det samme. Dette hjælper med at undgå tabte bilag og minimere fejl. Du kan også nemt sætte grænser for udgifter og have et klart overblik over alle transaktioner, hvilket gør det hurtigere at tilbagebetale medarbejdere.

Bilagshåndtering

Wolfpacks bilagsfunktion er designet til at gøre hverdagen nemmere for virksomheder ved at effektivisere håndteringen af bilag. Når en udgift opstår, kan man hurtigt digitalisere bilaget direkte via e-mail eller via Wolfpacks app. Dette sikrer, at alle dokumenter er klar og i overensstemmelse med bogføringsloven, som kræver digital opbevaring af regnskabsmateriale. Systemet integreres problemfrit med populære regnskabsprogrammer, hvilket letter overførslen af data og reducerer tidsforbruget på bogføringsopgaver.

App

Wolfpacks app tilbyder en nem løsning for virksomheders udgiftshåndtering. Med app'en kan medarbejdere nemt fotografere og indsende kvitteringer for udlæg, som automatisk kan godkendes og bogføres. App'en sikrer også, at kvitteringer fra firmakortkøb håndteres effektivt ved at påminde brugeren om at tage et billede af kvitteringen, hvis en digital version ikke findes. For økonomiansvarlige giver app'en et fuldt overblik over alle godkendelser og transaktioner, både på mobilen og på computeren gennem det, der kaldes Ulvereservatet, der samler alt data.

Fakturahåndtering

Wolfpack's fakturahåndteringssystem er designet til at optimere hele fakturaprocessen for virksomheder. Systemet giver mulighed for at digitalisere leverandørfakturaer hurtigt og sikkert, enten via app'en eller ved at sende dem til en bestemt Wolfpack e-mail.

Dette sikrer overholdelse af den nye bogføringslov, der kræver digital opbevaring af regnskabsmateriale. Med funktioner som automatisk godkendelse og indbyggede kontroller, kan virksomheder nemt styre fakturaer og betalinger, hvilket sikrer korrekt udbetaling og bogføring hver gang.

Ulvereservatet

Ulvereservatet er en platform, hvor virksomheder nemt og overskueligt kan samle og håndtere alle deres økonomiske aktiviteter ét sted. Navnet "Ulvereservatet" er i tråd med navnet "Wolfpack" og refererer til et sikkert og organiseret miljø, hvor alle økonomiske data er samlet, lidt ligesom ulve samles og opererer inden for et beskyttet område.

Platformen tilbyder ét samlet login for alle tilknyttede virksomheder og afdelinger, hvilket giver en effektiv og tidssparende måde at administrere udgifter, fakturaer og bilag på.

Man kan desuden også oprette forskellige afdelinger på platformen, som f.eks. markedsføringsafdeling eller salgsafdeling og opsætte specifikke beløbsgrænser for præcis disse afdelinger samt enkelte medarbejdere.

Ulvereservatet forenkler processer og sikrer også nem overholdelse af bogføringsloven med integreret adgang for eksterne bogholdere og direkte integrationer med regnskabsprogrammer, som f.eks. e-conomic, Billy og Dinero.

Integrationer

Wolfpacks integrationsfunktion er designet til at forbedre arbejdsgange ved at forbinde Wolfpack-systemet direkte med flere populære regnskabsprogrammer som e-conomic, Dinero, og Billy.

Dette muliggør en automatisk overførsel af bilag, når de er konteret, hvilket simplificerer bogføringsprocessen. Wolfpack tilbyder også integrationer med andre systemer/programmer til tidsregistrering, lønadministration og medlemsstyring, hvilket skaber en mere sammenhængende brugeroplevelse og øger effektiviteten i virksomhedens daglige drift.

Roadmap

"Roadmap" er to interaktive platforme designet til at engagere brugerne i produktudviklingen.

Platformen styrker brugercentreret innovation og understreger Wolfpacks engagement i at gøre hverdagen nemmere for virksomheder ved at levere løsninger, der matcher deres behov.

Priser

Wolfpack har en flad og gennemsigtig prismodel. Prisen for abonnementet er 299 kr. månedligt ved årlig betaling og 399 kr. ved månedlig betaling, hvilket giver en besparelse på 25% ved at vælge den årlige betalingsform. Der er ingen skjulte gebyrer. 

Wolfpack faciliterer også firmakort, som nemt integreres med deres software, startende fra 10 kr. pr. måned pr. kort. Disse firmakort er blandt Danmarks billigste og understøtter både fysiske og virtuelle kortløsninger.

Wolfpack til revisorer

Wolfpack tilbyder en særlig platform rettet mod revisorer, som giver dem mulighed for at håndtere alle kundens økonomiske aktiviteter centralt. Dette inkluderer automatiseret bilagsindsamling, godkendelse, og bogføring direkte i det regnskabsprogram, revisorerne bruger. Platformen tilbyder også eksklusive fordele såsom gratis adgang til Wolfpack for revisorens egen virksomhed, landets billigste firmakort, support og mulighed for at deltage i særlige partnerevents.

Wolfpack til virksomheder

Med Wolfpack får din virksomhed en enklere hverdag med økonomistyringen. Systemet automatiserer kedeligt papirarbejde og giver dig hurtigere adgang til vigtige økonomiske data. Dette giver bedre kontrol over udgifterne og sikrer, at bogføringen er korrekt og tidssvarende, så du kan bruge mere tid på at skalere din forretning. 

Desuden slipper du for at betale for flere forskellige softwareløsninger, da Wolfpack har samlet det hele i én integreret løsning.

Læs mere om Wolfpack

Hvis du vil vide mere om, hvordan Wolfpack kan gøre din hverdag nemmere, kan du besøge deres hjemmeside på https://wolfpack.dk/.

Skal du have hjælp til regnskab?

Hos Stadsrevisionen er vi altid klar til at hjælpe dig med dit regnskab. Kontakt os i dag, og få en uforpligtende snak om dit regnskab.